درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 05:48   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  🟠 پولیتزر عکاسی به تصاویر بحران مهاجرت در مرز آمریکا و مکزیک رسید
  مک دونالد به دنبال افزایش تعامل با مشتریان از طریق سرمایه‌گذاری در بازاریابی دیجیتال
  واتس‌اپ با طرح جدید بی‌رنگ و امکانات تازه برای همه کاربران عرضه شد!
  دکتر مهدی فرقانی بازتاب دهنده صدای بی صدایان
  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند
  نوآوری دیجیتال برای توسعه پایدار: توانمندسازی جوامع برای رسیدن به اهداف 2030
  ادوبی مدعی است هوش مصنوعی جایگزین دوربین‌های دیجیتال خواهد شد
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  گوگل خواستار به‌روزرسانی قوانین مهاجرت ایالات متحده برای جذب استعدادهای بیشتر در هوش مصنوعی است
  مدیر عامل بزرگترین شرکت تبلیغاتی جهان هدف کلاهبرداری دیپ‌فیک قرار گرفت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17541صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 12 تیر 1394 - 02:38
شصت‌ودومین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات منتشر شد:
بررسی علوم شناختی و رابطه آن با مطالعات رسانه در گفت‌وگو با کمال خرازی
شصت‌ودومین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات با معرفی چهره‌ای متفاوت از دکتر کمال خرازی وزیر اسبق امورخارجه و درج مطالب تنوعی در حوزه روابط‌عمومی، کتاب، ارتباطات ورزشی، آموزش و ... به صاحب امتیازی و مدیرمسؤولی امیر عباس تقی پور و سردبیری امیر لعلی منتشر شد.
  

بررسی علوم شناختی و رابطه آن با مطالعات رسانه در گفت‌وگو با کمال خرازی

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، شصت‌ودومین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات با معرفی چهره‌ای متفاوت از دکتر کمال خرازی وزیر اسبق امورخارجه و درج مطالب تنوعی در حوزه روابط‌عمومی، کتاب، ارتباطات ورزشی، آموزش و ... به صاحب امتیازی و مدیرمسؤولی امیر عباس تقی پور و سردبیری امیر لعلی منتشر شد.

« هر چه جلو می‌رویم، عقب می‌افتیم! معضلی به نام نداشتن مخاطب»‌ عنوان سر مقاله به قلم مدیرمسؤول است. « پیــــونــد روابط‌عمومی‌های اقتصادی با عنصر اخلاق» نوشته مریم زمانیان، «5 درس رسانه‌ای از جنجال خبری بازفید؛ پاک‌کن‌ها را کنار بگذاریم» نوشته مصطفی مسجدی آرانی و باز از همین نویسنده « درس‌های جنجال رولینگ استونز برای رسانه‌های ایرانی؛ از ارزیابی داده‌ها تا خودانتقادی» «بصری‌­سازی محتوا در ارتباطات؛ بخش دوم مقاله گرافیک اطلاع‌رسان نصبی و محیطی» نوشته مریم سلیمی، « بررسی فرهنگ ارتباطات، خودمختاری و اعتماد به نفس فعالان حوزه روابط‌عمومی در رویارویی با بحران؛ آیا برنامه‌ریزی و تمرین کافی است؟» نوشته دکتر شلی ویگلی ‌  و دکتر ویوو ژنگ، « زبان و ارتباطات درون‌فرهنگی» نوشته  Judith N. Martinو Thomas K. Nakayamaبا ترجمه دنیا قربانی، « بررسی نحوه تعامل در فضای مجازی» نوشته قاسم آزادی احمدآبادی، « خاطرات 78 سال روزنامه‌فروشی محمدابراهیم رنجبر امیری: روزنامه! روزنامه! تو با من چه کردی روزنامه؟!» به قلم محمد دشتی، « نسبت سینمای مدرن و ارتباطات در گفت‌وگوی محمدحسن خازنی با سیدوحید عقیلی: نشانه‌شناسی، اصل صنعت سینماست»، « بررسی علوم شناختی و رابطه آن با مطالعات رسانه در گفت‌وگوی آرش گودرزی

 با دکترکمال خرازی: مهم است در رسانه از زبان استعاره کنیم/ شبکه‌های اجتماعی برای تولید یک تصمیم نوخاسته در سطح ذهن جمعی جامعه نقش برجسته‌ای را بازی می‌کنند»، « گفت‌وگوی محمد دشتی با پروفسور محمدرضا سرکار آرانی، پژوهشگر برگزیده انجمن توسعه علم ژاپن: بی‌توجهی به مسؤولیت‌های اجتماعی، بر شاخه نشستن و بن بریدن است»‌، « بررسی «مانگا» در گفت‌وگوی منوچهر دین‌پرست با بهمن ذکی‌پور: مانگا نقش مهمی در تبیین گزارش و اخبار روزمره برای مخاطبان دارد» از مطالب خارج از پرونده این شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات است.

اما در پرونده کتاب که به همت ساره گودرزی گردآوری شده و به بررسی کتاب نرم خبر و سخت خبر محمدرضا نوروزپور پرداخته، این مطالب را می‌خوانید:

 

 مروری بر صفحات کتاب «نرم خبر و سخت خبر»؛ آموزش خبرنویسی پیشرفته در چند گام نوشته محمدرضا وحیدی

،نرم خبر سخت خبر و دیگر هیچ نوشته علیرضا کتابدار

· عصرانه‌ای بهاری، مهمان محمدرضا نوروزپور، نویسنده، مترجم و روزنامه‌نگار: نرم‌نویسی، تبعات دارد، صرف نمی‌کند/ برای نرم‌نویسی باید از مقامات دل کند و به میان مردم رفت/  نرم‌نویسی و روزنامه‌نگاری حرفه‌ای صرف نمی‌کند نوشته ساره گودرزی

 

در شصت‌ودومین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات منوچهر دین پرست در پرونده‌ای به موضوع مدیریت ارتباطات ورزشی توجه کرده که عناوین مطالب آن عبارتست از:

 

 فوتبال، سیاست و سرمایه انسانی در گفت‌وگوی منوچهر دین‌پرست با علی حاجی قاسمی: لازم نیست چرخ را از اول اختراع کنیم

· نقش ورزش در سیاست خارجی قطر؛ از هویت‌یابی تا بازیگری منطقه‌ای نوشته ساعد معظمی گودرزی

 فوتبال و سرمایه اجتماعی: دن کورلئونه به احترام مافیای فوتبال، کلاه از سر برمی‌دارد نوشته دکتر نیما خرمی

· ورزش و سیاست: تبارشناسی از ورزش: با سیاست بازی کن! نوشته امین ارژنگ

 تاملی در باب پیوند فوتبال با سیاست: در سودای سراب نوشته علی‌محمد اسکندری‌جو

 فوتبال و سیاست در گفت‌وگوی منوچهر دین‌پرست با سیدجواد میری: وقتی ایدئولوژی‌ها پا به توپ می‌شوند

 فوتبال نقد به از توسعه نسیه نوشته رضا اصلانی

 متأسفم آقای بلاتر: فوتبال و سیاست برای همیشه به هم گره خورده است، ترجمه و تنظیم مریم صفایی

 مسأله فوتبال در عالم معاصر: هر کسی فوتبالی نیست، دود می‌شود و به هوا می‌رود نوشته حامد خزایی

گفتنی است علاقه‌مندان می‌توانند علاوه بر کیوسک‌های مطبوعاتی این ماهنامه را توسط نرم‌افزار برگ (کیوسک الکترونیکی مطبوعات) بر روی گوشی‌ها و تبلت‌های دارای سیستم عامل اندروید خریداری کرده و مطالعه کنند. آرشیو کامل ماهنامه مدیریت ارتباطات از نشانی www.magiran.com/cmmagazine قابل تهیه و مطالعه است.این ماهنامه از طریق سایت www.prshop.ir  نیز برای درخواست‌کنندگان، ارسال می‌شود.

برای اشتراک به سایت www.cmmagazine.ir  مراجعه فرمائید.

منبع: روابط‌عمومی ماهنامه مدیریت ارتباطات

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  تکنیک شش کلاه تفکر


  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول


  روابط‌عمومی


  گناه جهـــل من


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد